poniedziałek, 16 maja 2016

Sklepowe newsy: Nowy punkt Yatty - nowe info

        Jak wspominałam ostatnio, Yatta otwiera niedługo swój drugi sklep. Wielkie otwarcie zaplanowano na 21.05 na 10.00. O tej godzinie Hoża 19 stanie się nowym miejscem, gdzie wszyscy mangomaniacy będą mogli znaleźć coś dla siebie. Jednak, czy na pewno?




        Martwi mnie pewna rzecz. Pozwoliłam sobie wystosować pytanie na stronie nowego sklepu, zastanawiając się, co takiego będziemy mogli znaleźć w nowym sklepie. Poniżej zacytuję Wam odpowiedź sklepu:

        "Mamy całe mnóstwo rzeczy, które ze względu na brak miejsca nigdy nie trafiły do Yatta.pl: Sklep Chmielna 10"

        Pominę już fakt zagubionego przecinka, bo to najmniejszy problem. Zastanawiające jest to, że z wiadomości można się jedynie dowiedzieć, że w sklepie znajdą się te rzeczy, które nie zmieściły się na półkach. Jednak moje pytanie dotyczyło nowego asortymentu, w którego skład miałyby wchodzić oryginalne gadżety. W odpowiedzi ze strony sklepu nie ma nic na ten temat. Można więc domniemywać, że na Hożej znajdziemy po prostu to, co jest na stronie internetowej sklepu. I nic więcej.

        Mam nadzieję, że się mylę, ale jeśli jednak mam rację, to właściwie otworzenie nowego punktu nie wniesie zbyt wiele w życie kolekcjonerów. Nie od dziś wiadomo, że w Polsce ciężko o jakiś porządny sklep z oryginalnymi gadżetami, a przecież tych na rynku międzynarodowym mamy naprawdę mnóstwo. Ilość breloczków z Kuroshitsuji (czyli z zaledwie jednej serii) przekracza właściwie wszystkie te, które można znaleźć w internetowym sklepie Yatty. Niestety wśród tych, które oferuje polski sklep niewiele jest jest przedmiotów oryginalnych. Nie zrozumcie mnie źle, nie chce tutaj obrażać ani Yatty, ani żadnego innego polskiego sklepu. Po prostu patrząc na to, co moglibyśmy mieć w ofercie, a co nas omija, zwyczajnie jestem trochę zawiedziona, bo po nowym sklepie oczekiwałam czegoś więcej.
        Gdyby Yatta planowała wprowadzenie do oferty oryginalnych gadżetów, na pewno by o tym wspomnieli. W końcu takimi rzeczami powinno się chwalić na możliwie najszerszą skalę.

        Mimo wszystko mam jednak nadzieję, że się mylę i już w sobotę okaże się, że Yatta.pl: Centrum Popkultury miło mnie zaskoczy.

        Na koniec zostawiam Wam jeszcze linka do wydarzenia. Możecie tam wziąć dział w ankiecie, dzieląc się swoimi nadziejami względem nowego punktu yatty: https://www.facebook.com/events/946784062107126/permalink/948592298592969/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz